Live


Leona Lewis – Bleeding Love
里歐娜-滿溢的愛

[Verse 1]
Closed off from love
曾經想遠遠的離開愛情
I didn't need the pain
不想面對傷痛
Once or twice was enough
只要被傷一兩次就真的夠了
And it was all in vain
但所做的一切都付諸流水
Time starts to pass
Before you know it you're frozen
在你麻痺自己之前,時間已一分一秒的流逝

But something happened
For the very first time with you
但和你第一次相處在一起時,發生了前所未有的悸動
My heart melts into the ground
我早已融化的心
Found something true
找到了真實的跳動
And everyone's looking round
而我身邊每個人
Thinking I'm going crazy
都覺得我是不是被愛沖昏了頭

But I don't care what they say
但我才不在意他們說了什麼
I'm in love with you
我已愛上了你
They try to pull me away
他們想把我從你身邊拉走
But they don't know the truth
但他們不懂我是真的深深愛上你
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
當我越靠近你,我的心就越來越凝結
You cut me open and I
你將我的心切開,而我

[Hook]
Keep bleeding
不斷滿溢
Keep, keep bleeding love
持續的,不斷滿溢的愛
I keep bleeding
我不斷滿溢
I keep, keep bleeding love
我持續,不斷滿溢的愛
Keep bleeding
不斷滿溢
Keep, keep bleeding love
持續的,不斷滿溢的愛
You cut me open
你將我切開

[Verse 2]
Trying hard not to hear
很努力的試著去捂住耳朵
But they talk so loud
但他們卻高亢的告訴著我
Their piercing sounds fill my ears
他們刺骨的話語充滿了我的耳中
Try to fill me with doubt
想讓我不去相信愛情
Yet I know that the goal
是阿,我知道他們是想
Is to keep me from falling
阻止我陷入愛情的漩渦之中

But nothing's greater than the rush that comes with your embrace
但什麼都比不上,你驚喜般的給我擁抱
And in this world of loneliness
在這孤單寂寞的世界裡
I see your face
我遇見了你
Yet everyone around me
我身邊的每個人
Thinks that I'm going crazy, maybe, maybe
都覺得我是不是被愛沖昏了頭,也許是,也許是

But I don't care what they say
但我才不在意他們說了什麼
I'm in love with you
我已愛上了你
They try to pull me away
他們想把我從你身邊拉走
But they don't know the truth
但他們不懂我是真的深深愛上你
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
當我越靠近你,我的心就越來越凝結
You cut me open and I
你將我的心切開,而我

[Hook]
Keep bleeding
不斷滿溢
Keep, keep bleeding love
持續的,不斷滿溢的愛
I keep bleeding
我不斷滿溢
I keep, keep bleeding love
我持續,不斷滿溢的愛
Keep bleeding
不斷滿溢
Keep, keep bleeding love
持續的,不斷滿溢的愛
You cut me open
你將我切開

[Bridge]
And it's draining all of me
我所有的愛流失殆盡
Oh they find it hard to believe
噢~他們難以相信
I'll be wearing these scars
我會帶著這些傷痕
For everyone to see
讓大家相信

[Verse 3]
I don't care what they say
我才不在意他們說了什麼
I'm in love with you
我已愛上了你
They try to pull me away
他們想把我從你身邊拉走
But they don't know the truth
但他們不懂我是真的深深愛上你
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
當我越靠近你,我的心就越來越凝結
You cut me open and I
你將我的心切開,而我

[Hook]
Keep bleeding
不斷滿溢
Keep, keep bleeding love
持續的,不斷滿溢的愛
I keep bleeding
我不斷滿溢
I keep, keep bleeding love
我持續,不斷滿溢的愛
Keep bleeding
不斷滿溢
Keep, keep bleeding love
持續的,不斷滿溢的愛
You cut me open, and I
你將我切開,而我

Keep bleeding
不斷滿溢
Keep, keep bleeding love
持續的,不斷滿溢的愛
I keep bleeding
我不斷滿溢
I keep, keep bleeding love (keep bleeding love)
持續的,不斷滿溢的愛(不斷滿溢的愛)
Keep bleeding
不斷滿溢
Keep, keep bleeding love (I keep…)
持續的,不斷滿溢的愛(我持續的…)
You cut me open and I
你將我的心切開,而我
Keep bleeding
不斷滿溢
Keep, keep bleeding love…
持續的,不斷滿溢的愛…

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()