Live


Whitney Houston – I Look To You
惠妮休斯頓 – 依靠於你

[Verse 1]
As I lay me down
當我放手讓自己倒下時
Heaven hear me now
上天聽見了我的祈求
I'm lost without a cause
沒有任何原因,我迷失了
After giving it my all
在我付出了所有一切後

Winter storms have come
冬天的暴風雨已襲來
And darkened my sun
遮蔽了我的陽光
After all that I've been through
在經歷了一切之後
Who on earth can I turn to?
在這世上我還能依靠誰呢?

[Hook]
I look to you (x2)
就讓我依靠著你
After all my strength is gone
即使失去了我所有的力量
In you I can be strong
有你就能讓我變得堅強
I look to you (x2)
就讓我依靠著你
And when melodies are gone
即使美妙的旋律已變調
In you I hear a song
有你就讓我聽到了聖歌
I look to you
我依靠著你…

[Verse 2]
After lose my breath
在我失去氣息之後
There's no more fighting left
也再不會有任何爭鬥
Sinking to rise no more
沮喪的情緒不斷侵襲著
Searching for that open door
讓我努力尋找著那扇為我敞開的大門
And every road that I've taken
我曾走過的人生道路上
Lead to my regret
帶給我的皆是懊悔
And I don't know if I'm going to make it
我不知道我還做不做的到
Nothing to do but lift my head
什麼也沒辦法做,但我將頭抬起

[Hook]
I look to you, yeah (x2)
就讓我依靠著你,是阿
After all my strength is gone
即使失去了我所有的力量
In you I can be strong
有你就能讓我變得堅強
I look to you
就讓我依靠著你
I look to you, oh yeah
就讓我依靠著你,噢耶
And when melodies are gone
即使美妙的旋律已變調
In you I hear a song
有你就讓我聽到了聖歌
I look to you
我依靠著你…

[Bridge]
My levees are broken (oh Lord)
我的淚水已潰堤(噢,主阿!)
My walls have come (coming down on me)
我的心牆(朝著我倒下)
Tumbling down on me (all the rain is falling)
倒塌在我身上(天上所有的雨水傾盆而下)
The rain is falling
大雨傾盆而下
Defeat is calling (set me free)
挫敗不斷在我心中萌生(讓我自由)
I need you to set me free
我需要你解救我,讓我自由

Take me far away from the battle
帶我遠離這場爭鬥
I need you
我需要你
Shine on me
照耀著我

[Hook]
I look to you (x2)
就讓我依靠著你
After all my strength is gone
即使失去了我所有的力量
In you I can be strong
有你就能讓我變得堅強
I look to you (x2)
就讓我依靠著你
And when melodies are gone
即使美妙的旋律已變調
In you I hear a song
有你就讓我聽到了聖歌
I look to you
依靠著你…

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()