MÊLÉE – Built To Last
魅力幫 – 愛你直到永遠

[Verse 1]
I've looked for love in stranger places
我不斷的尋尋覓覓著愛情
But never found someone like you
但從來遇過像妳這樣的女生
Someone whose smile
有著如此甜美的笑容
Makes me feel I've been holding back
迷的我神魂顛倒
And now there's nothing I can do
讓我無法自拔

[Hook]
'Cause this is real and this is good
因為這一切都是真的,一切都是如此美好
It warms the inside just like it should
溫暖了我的心靈
Most of all (x2)
完完全全
It's built to last (x2)
付出所有愛妳直到永遠

[Verse 2]
All of our friends saw from the start
我們身邊的朋友都如此的看好我們
So why didn't we believe it too?
所以我們為什麼不也相信命運呢?
Oh yeah, now look where we are
噢~是阿,環繞四周看看我們在哪
You're in my heart now
妳已住在我的心裡
And there's no escaping it for you
這一切都是命中註定

[Hook]
'Cause this is real and this is good
因為這一切都是真的,一切都是如此美好
It warms the inside just like it should
溫暖了我的心靈
Most of all (x2)
完完全全
It's built to last
付出所有愛妳直到永遠

[Bridge]
Walking on the hills at night
夜晚在山坡上漫步著
With those fireworks and candlelight
伴隨著薄幕與煙火
You and I were made to get love right
妳與我就是天造地設的天生一對

[Hook]
'Cause this is real and this is good
因為這一切都是真的,一切都是如此美好
It warms the inside just like it should
溫暖了我的心靈
Most of all (x2)
完完全全
It's built to last
付出所有愛妳直到永遠

'Cause you are the sun in my universe
因為妳是太陽照亮了我的小宇宙
Consider the best when we felt the worst
就算遇到多麼痛苦的事情,我們都能一起度過
And most of all
然而完完全全
Most of all (x5)
完完全全
It's built to last
付出我所有的愛直到永遠

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()