close



‪Jay Sean‪ Feat. Birdman - Like This, Like That‬‬‬
杰伊·尚恩 & Birdman – 如此這般

[Verse 1 – Jay Sean]
Hey lover, you're fine
嘿~情人,妳是多麼的美好
I've been looking for you all this time
我花了一生就只為了找尋妳
You're so designed
妳是如此有格調
Like me girl you're just my type
像我這樣的男人…女孩妳就是我的巧克力
This club don't close
趁夜店要關店前
Tell me baby where you think we're gonna go
告訴我寶貝,妳心裡在想我們等下會去哪
My home for sho
當然是去我家
And I know you heard this before
我知道這老梗妳以前早就聽過

But I like this
但我就喜歡這樣
I'm about to put you on
把妳撲倒
Started on the bed ended up on the floor
從床上一直延續到地板上
I know they talk a lot but i'ma back it up and more
我知道他們講了很多閒話,但我會一直陪伴在妳身旁
I show you what I mean baby all night long
寶貝,我用整晚的激情來表達我的愛
Girl you know
女孩,妳知道

[Hook – Jay Sean]
You ain't never heard this like that
妳從沒聽過像這樣的表白
That like this
表白像如此
I'ma show you how that goes
我會對妳展現一切
So baby let me break it down
所以寶貝讓我一件一件告訴妳
Make it clear
讓妳明白我的心意
Just so you know girl
女孩只是要讓妳了解
All over your body
妳從頭到腳都是如此的完美
We'll do it some more
讓我們在更激烈一些
So baby when I do this like that
所以寶貝當我這樣向妳表白時
That like this you already know
那就代表妳已明白我有多愛妳了

[Verse 2 – Jay Sean]
Your lips your thighs
妳的嘴唇,妳的大腿
I ain't even looking in your eyes
我甚至無法看著妳的雙眼
I want you I can't lie
我想要妳,我無法欺騙自己
I ain't even trying to waste no time girl
女孩我甚至試著別浪費一分一秒
This club don't close
趁夜店要關店前
I'll tell you now exactly where we gonna go
我會告訴妳我們接下來要往哪去
My home for sho
當然是去我家囉
And I know you heard this before
我知道這老梗妳以前早就聽過

But I like this
但我就喜歡這樣
I'm about to put you on (hey)
把妳撲倒(嘿~)
Started on the bed ended up on the floor (on the floor)
從床上一直延續到地板上(到地板上)
I know they talk a lot but i'ma back it up and more (back it up and more)
我知道他們講了很多閒話,但我會一直陪伴在妳身旁(陪伴在妳身旁)
I show you what I mean baby all night long (back it up and more)
寶貝,我用整晚的激情來表達我的愛(陪伴在妳身旁)
Girl you know
女孩,妳知道

[Hook – Jay Sean]
You ain't never heard this like that (this like that)
妳從沒聽過像這樣的表白(像這樣的表白)
That like this
表白像如此
I'ma show you how that goes (I'ma show you how that goes)
我會對妳展現一切(我會對妳展現一切)
So baby let me break it down (break it down)
所以寶貝讓我一件一件告訴妳(一件一件告訴妳)
Make it clear
讓妳明白我的心意
Just so you know girl
女孩只是要讓妳了解
All over your body
妳從頭到腳都是如此的完美
We'll do it some more
讓我們在更激烈一些
So baby when I do this like that (this like that)
所以寶貝當我這樣向妳表白時(這樣像妳表白)
That like this you already know (uhh)
那就代表妳已明白我有多愛妳了(噢~)
All over your body (yeah)
妳從頭到腳都是如此的完美(耶)
(Baby like that)
(像這樣的寶貝)
We’ll do it some more
讓我們在更激烈一些
So baby when I do (Y.M.) like this that
所以寶貝當我這樣向妳表白時
【Y.M.為Young Money縮寫】
That like this (C C.M.)
表白像如此
【C.M.為Cash Money縮寫】
You already know
妳早已明白
(Yeah, Jay I see)
(好的,杰伊我懂了)

[Verse 3 - Bridman]
Blowing hundred spending hundred
灑下百萬元,花了百萬元
Like it ain't nothing (like it ain’t nothing)
一切也沒什麼(一切也沒什麼)
Get money blow more like it ain't nothing (like like it ain’t nothing)
花光賺的錢也沒什麼(也也沒什麼)
Jet speed jet motors like it ain't nothing (like it ain’t nothing))
駕駛著噴射引擎的車速度開到飛快也沒什麼(也沒什麼)
Cash money young money
Cash Money Young Money
【皆為唱片公司】
Blowing burning hundreds
灑了燒了百萬元
Yeah, she like the money with the power (power)
是阿,她就像帶著權力的金錢(權力)
Flyer than ever the rose pedal with the flower (flowers)
她人比花還嬌(比花嬌)
Walking on this money when we jump about the shower (when we jump about the shower)
當我們被她迷倒,就這麼掉進愛的泥沼(當我們掉進愛的泥沼)
Hotter than ever luxury life with these models (with with these models)
性感到比那些時尚名模還要讓人衝動(比比那些名模)
Pearl white when we jazzy (jazzy)
不禁讓我們讚嘆像珍珠一樣白皙(讚嘆)
Bald eagles jump fly on the Harley (yeah)
禿鷹飛躍上哈雷(耶)
Fly shifter new whips class (class)
飛躍不正常的關係到新的階段(階段)
Big money shit overseas cash
有了她勝過滿山滿海的狗屁鈔票

[Hook]
You ain't never heard this like that (you ain't never heard this like that
)
妳從沒聽過像這樣的表白(妳從沒聽過像這樣的表白)
That like this (That like this)
表白像如此(表白像如此)
I'ma show you how that goes (goes)
我會對妳展現一切(一切)
So baby let me break it down (let me break it down)
所以寶貝讓我一件一件告訴妳(讓我一件一件告訴妳)
Make it clear
讓妳明白我的心意
Just so you know girl
女孩只是要讓妳了解
All over your body (All over your body)
妳從頭到腳都是如此的完美(妳從頭到腳都是如此的完美)
We'll do it some more
讓我們在更激烈一些
So baby when I do this like that
所以寶貝當我這樣向妳表白時
That like this you already know
那就代表妳已明白我有多愛妳了

All over your body
妳從頭到腳都是如此的完美
We'll do it some more
讓我們在更激烈一些
So baby when I do this like that
所以寶貝當我這樣向妳表白時
That like this you already know
那就代表妳已明白我有多愛妳了

You ain't never heard this like that
妳從沒聽過像這樣的表白
That like this
表白像如此
I'ma show you how that goes
我會對妳展現一切
So baby let me break it down
所以寶貝讓我一件一件的告訴妳
Make it clear
讓妳明白我的心意
Just so you know girl
女孩只是要讓妳了解
All over your body
妳從頭到腳都是如此的完美
We'll do it some more
讓我們在更激烈一些
So baby when I do this like that
所以寶貝當我這樣向妳表白時
That like this you already know
那就代表妳已明白我有多愛妳了
This like that, that like this (x2)
如此的表白,表白像是如此
You already know
妳就會明白

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()